Marsnet ile doğru çözümlere ulaşın
Kurumsal müşterilerimize, faaliyet alanlarında ki üretimlerini sorunsuz bir şekilde devam ettirmeleri için ihtiyaç duydukları IT ürünlerini en uygun şartlarda sunuyoruz. Onlarca iş ortaklığımız ve binlerce ürün çeşitliliğiyle, müşterilerimizin ihtiyaç duyduğu tüm ürünleri tek bir noktadan temin etmelerini sağlıyoruz.
MARSNET Bakım ve Servis Anlaşması, sahip olduğunuz firmanın IT altyapısında bulunan sistemlerin, MARSNET tarafından belirlenen süre içerisinde, bakımlarının yapılmasını ve arızalanması durumunda yerinde müdahale edilerek servis hizmetini gerçekleştirmektedir.
Bakım ve servis anlaşması ile sağlanan faydalar şunlardır:
- IT altyapınızın sürekli ve kesintisiz çalışmasını sağlar.
- Sistemlerinizin performansını ve verimliliğini artırır.
- Sistemlerinizin güvenliğini ve dayanıklılığını sağlar.
- Sistemlerinizin ömrünü uzatır.
- Full time, yarı zamanlı veya isteğinize göre haftada birkaç gün kurumunuzda profesyonel bulundurma hizmeti alabilirsiniz.
Bakım ve servis anlaşması kapsamında sunulan hizmetler şunlardır:
- Periyodik bakım hizmetleri
- Arıza giderme hizmetleri
- Yedek parça temini hizmetleri
- Uzaktan destek hizmetleri
Server, Storage Yönetim Hizmeti
Yedekleme Planlaması
Hosting ve Domain Kurulumları
IT Destek Uzmanı
Network Kurulum Ve Yönetim Hizmeti
Microsoft Ürün ve Teknik Desteği
İşletmeniz için duyarlı ve proaktif BT destek hizmeti.
İşletmenizin BT ve Network İhtiyaçlarını Profesyonel Destekle Karşılayın MARSNET, işletmenizin ihtiyaç duyduğu BT ve Network hizmetlerini, profesyonel ekibimizle doğru bir şekilde analiz ederek, Level 2 seviyesinde destek ve kurulum hizmeti sağlar.
İşletmenizi profesyonel
hizmet kalitesi ile koruma altına alın.
Uzaktan Erişim İle Destek
Sunucu ve ağ sistemlerinde oluşan problemler veya bu sistemler için alınan teknik destek, internet üzerinden, uzaktan erişim yoluyla sağlanmaktadır.
Periyodik Destek Ve Bakım
Periyodik bakımlarda, sözleşmede belirtilen koşullar dahilinde, cihaz kontrolleri, arıza giderme ve fiziksel bağlantı kontrolleri gibi hizmetler sunulmaktadır. Bu sayede, arızalara neden olabilecek durumlar önlenerek, performans korunur ve iş devamlılığı sağlanır.
Çağrı Bazlı Servis Hizmeti
Telefon, e-posta veya internet üzerinden gelen arıza bildirimlerine, destek mühendislerinin atanması ve yönlendirilmesiyle sağlanan hizmettir.
Yerinde Destek Hizmeti
Sözleşme koşullarına uygun olarak, müşteri sorunlarına yerinde destek verilerek, sorunlar giderilmektedir.
7/24 Destek
MARSNET, müşterilerine 7/24 ulaşılabilirlik sunmaktadır. Bu sayede, müşterilerimiz diledikleri zaman bize ulaşabilir ve sorunlarını çözdürebilirler.
Ücretsiz Analiz
MARSNET, teknik uzmanları ile sistem ve network yapınız üzerinde ücretsiz olarak analizler gerçekleştirmektedir. Bu analizler sonucunda, işletmenizin ihtiyaç duyduğu destek paketi hakkında sizi bilgilendirmektedir.
Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmanın Avantajları Nelerdir?
- IT altyapınızın sürekli ve kesintisiz çalışması
- Sistemlerinizin performansını ve verimliliğini artırır
- Sistemlerinizin güvenliğini ve dayanıklılığını sağlar
- Almış olduğunuz hizmeti, İşletme gideri olarak gösterebilirsiniz.
- Sisteminizin yedekleme ve veri kaybını önlemek amacıyla size en uygun çözüm yollarını belirler.
- Ağ alt yapınızı inceler ve yüksek performansda çalışması için çözüm önerileri sunarız.
- Uzman IT Ekibine Küresel Yetenek Havuzuna Erişim
- Kurumsal Bakım Anlaşması sayesinde sistemlerinizin periyodik bakımları yapılır
- Firmanızın ihtiyaç duyuduğu teknolojik ürünler için satış danışmanlığı yapar.
- E-Posta ve Telefon ile sınırsız destek imkanı sunar.
- İş gücü ve maliyet tasarrufu sağlar